در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی و معاون امور اقتصادی استانداری مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، فرماندار ساوه و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی اراک عملیات اجرایی احداث ساختمان دفتر اتاق بازرگانی اراک مستقر در ساوه آغاز شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن اراک چهارشنبه ۲۴ خردادماه در آیین کلنگ زنی احداث ساختمان دفتر اتاق بازرگانی اراک مستقر در ساوه از
آمادگی کامل اتاق بازرگانی برای احصای مشکلات فعالان صنعتی و انتقال آن به بخش های مدیریتی و دولتی خبر داد و گفت: برای مانع زدایی از حوزه تولید باید همه ظرفیت های بخش خصوصی بکار گرفته شود.

ناصر بیکی افزود: شورای گفت‌وگوی استان در سال ۱۴۰۰ رتبه دوم کشور را کسب کرده است که نشان از پویایی و برگزاری جلسات شورا با خروجی مثبت دارد.

وی بیان کرد: استقرار دفاتر اتاق بازرگانی اراک در شهرهای با ظرفیت صنعتی بالای استان در دستور کار قرار دارد و پس از زرندیه، دفتر شهرستان دلیجان را راه‌اندازی خواهیم کرد.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اراک و مسئول دفتر ساوه نیز گفت: در جلسات اتاق بازرگانی در ساوه در حوزه تامین سرمایه در گردش و اعطای تسهیلات و رفع موانع تولیدی بحث و تبادل نظر می شود تا با انعکاس به بخش دولتی برای متقاضیان کارسازی شود.

سید سعید رضوانی خواستار تشکیل ستاد های تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان ها شد و گفت: ساوه قطب صنعت کشور است و با توجه به استقرار بزرگترین شهر صنعتی کشور در این شهرستان، جلسات ستاد شهرستانی ستاد تسهیل فعال شود.

وی با اشاره به فعالیت اتاق بازرگانی در ساوه از ۲۰ سال پیش گفت: ساختمان این مجموعه در ساوه استیجاری است و با تلاش صورت گرفته و واگذاری زمین، ساختمان اتاق بازرگانی در ساوه احداث خواهد شد.

رضوانی با اشاره به تحصیل یک میلیارد تومان اعتبار اولیه برای این پروژه گفت: این طرح در زمینی به وسعت دو هزار متر مربع ظرف مدت یکسال آینده در دوطبقه احداث خواهد شد و به بهره برداری خواهد رسید.

https://eitaa.com/joinchat/3099459780C3c72d264da