سرپرست تیم سن ایچ ساوه ابتدای هفته اعلام کرده بود که این تیم به علت برخی مشکلات پیگیر انتقال از ساوه به تهران است و در فصل جدید فوتسال به عنوان یکی از تیم های پایتخت در مسابقات شرکت می کند.

مدیرعامل این باشگاه روز گذشته در پیگیری های خبرنگار ایرنا، مهمترین چالش های پیش روی باشگاه سن ایچ ساوه را برخی مشکلات انباشته شده، عدم تخصیص سالن اختصاصی به تیم، تکمیل زیرساخت های سالن، نبود حمایت های کافی از جانب برخی از دستگاه‌ها، نهادها و تصمیم‌گیران بخش ورزش استان مرکزی و شهرستان اعلام کرده بود.

گزارش ایرنا را بخوانید

خبر انتقال باشگاه سن‌ایچ ساوه به تهران و بُهت و حیرت هواداران

در همین راستا سرپرست اداره ورزش و جوانان قول تشکیل جلساتی ویژه برای رفع مشکلات این باشگاه را داده بود که به گفته این مسوول، برای این منظور ۲ جلسه با حضور رییس هیات فوتبال استان مرکزی و عوامل تیم سن ایچ برگزار شده است.

«حجت فراتی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این جلسات سوء تفاهم های پیش آمده مرتفع و مقرر شد مشکلات باشگاه در ۲ حوزه شهرستانی و فرا منطقه پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مخالف خروج تیم سن ایچ ساوه به عنوان یکی از سرمایه های شهرستان هستیم یادآور شد: مشکلات شهرستان بدون شک با تعامل مدیران منطقه مرتفع و رفع بقیه موارد نیز با همکاری مدیران ارشد استان در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در نهایت مقرر شد سن ایچ ساوه طبق معمول در لیگ جدید به عنوان نماینده این شهرستان به میادین برود از مدیران باشگاه خواست: با حفظ انسجام تیم برای حضوری قدرتمندانه در این لیگ تمرکز داشته باشند.

تصمیم برای خروج از ساوه اراده ای برخلاف میل قلبی ما است و با توجه به قول های داده شده در جلسات ماندگاری تیم در این خطه قطعی شد

مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه نیز در پیگیری های خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این تیم در ساوه متولد شده و متعلق به منطقه است گفت: تصمیم برای خروج از ساوه اراده ای برخلاف میل قلبی ما است و با توجه به قول های داده شده در جلسات ماندگاری تیم در این خطه قطعی شد.

«داوود باقری» افزود: در این جلسات مقرر شد علاوه بر رفع مشکلات اختصاص سالن برای تیم های پایه و بزرگسالان این باشگاه، با توجه به فراهم شدن امکان حضور بانوان در سالن مسابقات زیرساخت های لازم آن نیز فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه باشگاه سن ایچ در نظر دارد با ایجاد اکادمی فوتسال در کنار تقویت استعدادهای خود به صورت ویژه در زمینه استعداد یابی نوجوانان و جوانان این شهرستان از جمله ارایه خدمات رایگان به افراد بی بضاعت اقدام کند یادآور شد: باشگاه سن ایچ به پشتوانه سرمایه گذار خود سعی کرده پاسخ خدمات دوستداران خود را به نحو شایسته ادا کند.

باشگاه سن ایچ ساوه که سال ۱۳۹۶ پس از قرار گرفتن در رتبه اول گروه ۱ لیگ دسته اول فوتسال ایران و برتری در ۲ بازی رفت و برگشت در مرحله حذفی برابر باشگاه فوتسال مبل کریمی البرز به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کرد و از همان موقع به عنوان یکی از نمایندگان سرزمین آفتاب در این لیگ حضور دارد.

هم اکنون ۱۳ نفر از جوانان ساوه ای در تیم بزرگسالان این تیم در میادین ملی فوتسال جمهوری اسلامی حضور دارند.