سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی با اعلام این خبر گفت: ساعاتی پیش در پی تماس های مردمی و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، انتقال مقادیری موادمخدر از سوی یکی از قاچاقچیان سابقه دار در امر خرید و فروش و توزیع مواد مخدر محرز شد.

وی با بیان اینکه تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و شهرستان ساوه جهت شناسایی و دستگیری این قاچاقچی سابقه دار وارد عمل شدند، بیان کرد: ماموران با اعزام به محور قدیم ساوه- همدان، خودرو فرد قاچاقچی را مشاهده و دستور ایست را صادر کردند.

وی خاطرنشان کرد: راننده خودرو با مشاهده ماموران و بدون توجه به ایست آنها از محل متواری شد که ماموران با تعقیب خودرو و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی، با توجه به حرکات مخاطره آمیز راننده، به سمت خودرو تیراندازی کرده و خودرو را متوقف کردند که راننده خودرو نیز در این بین مجروح شد.

سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به انتقال سریع راننده توسط ماموران به بیمارستان جهت مداوا بیان کرد: در بازرسی اولیه از خودرو متهم حدود ۳۳ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان افزود: فرد مجروح که بلافاصله پس از متوقف شدن خودرو  به بیمارستان منتقل شده بود، با وجود اقدامات پزشکی و درمانی، متاسفانه جان خود را از دست داد.