سیدلقمان حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه به منظور جلوگیری از هزینه‌های زائد و تشریفات مراسم ترحیم، پرهیز از اسراف، کمک به بیماران نیازمند و فرهنگ سازی برای مشارکت در امور خیریه صورت گرفته است.

وی افزود: فرزندان مرحومه “گلپر عزتی و مرحوم حاج قاسم حقگو” با اهدای مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال موجب تهیه تجهیزات کوهستان جهت عملیات‌های امداد و نجات و تشک مواج رو برای بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر شدند.

حسینی از آمادگی جمعیت هلال احمر ساوه برای مشارکت خیرین به منظور ارتقای ظرفیت‌های امداد و نجات شهرستان و بانک امانات تجهیزات پزشکی خبر داد و  افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۰ نفر از بیماران نیازمند از تجهیزات پزشکی بانک امانات جمعیت هلال احمر ساوه به صورت امانی استفاده کردند.

وی گفت: خیرین با مشارکت مالی می‌توانند به هر نحو مقتضی و در حد توان برای تجهیز و توسعه پایگاه‌های امداد و نجات، پایگاه‌های جاده‌ای، بانک امانات تجهیزات پزشکی و … مشارکت کنند و همچنین با حذف هزینه‌های زائد مراسماتی همچون مراسم ترحیم، این منابع را برای تامین نیازهای بیماران نیازمند به هلال احمر اهدا کنند.

انتهای پیام