به گزارش ایسنا، فستیوال فیلم ایتالیا(IPAAF) در ۲۶ سال‌ میزبان ستاره‌های بین‌المللی همچون، انیو موریکونه، کالین فرث، هلن میرن، تیلور هاکفورت، آندری کونچالوفسکی، نیکیتا سرگیویچ میچالکوف، مت دیلون و جینا لولوبریجیدا بوده است و از آثار بزرگ‌ترین چهره‌های فرهنگ، هنر و سینما در تمام دوران ها به‌ خاطر مشارکت هنری‌شان تجلیل شده است.

در فراخوان جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ۲۴ فریم در ثانیه آمریکا نیز آمده است که این رویداد به دلیل ارائه برخی از منحصر بفردترین و چالش‌برانگیزترین برنامه‌های نمایشگاهی در مدار جشنواره، شهرت پیدا کرده است.

ماموریت ۲۴ فریم بر ثانیه، تجلیل و تشویق فیلمسازان مرتبط با رشته دانشگاهی سینما و مستقل است. برنامه‌های نمایش عمومی جشنواره به گونه‌ای طراحی شده است که به اندازه خود اثر، خالق را برجسته کند و همچنین فیلم‌ها در محل برگزاری نمایشگاه جشنواره، سالن شاخص پارامونت، که در فهرست ملی مکان‌های تاریخی ایالات متحده ثبت شده، به نمایش می‌آیند.

این فیلم روایتی از زندگی دختری تنهاست که دلش می‌خواهد به فقیری که پشت در از او تقاضای غذا کرده کمک کندو با تاثیری که از رسانه‌ها می‌گیرید، تصمیماتی را انجام می‌دهد.

فیلم “هیچکس خانه نیست” تاثیر مثبت رسانه را به تصویر می‌کشد و همین نکته باعث به نمایش گذاشتن فیلم در فستیوال‌های مختلف شده است.

کارگران این فیلم کوتاه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علت ساخت این فیلم دغدغه فیلمساز بوده است که بتواند کمک کردن و جلوه زیبای انسانیت کودکان را به تصویر بکشد.

میثم شمسی با بیان اینکه در این فیلم کوتاه، زهرا رشیدی  به ایفای نقش پرداخته‌ است، افزود: این فیلم قرار است موضوع احسان و جلوه زیبای انسانیت کودکان را القا کند.

وی بیان کرد: از دیگر عوامل این اثر می‌توان به محمد مهدی منفرد مدیرفیلمبرداری، سید محمد امین هاشمی صدابردار، سینا محمدلو دستیار کارگردان، علیرضا زمانی برنامه‌ریز، علیرضا منفرد نورپرداز، حسین نادری طراح پوستر و حسن شکری تدوینگر اشاره کرد.

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان این فیلم نیز میثم شمسی (کارگردان ساوجی) است. این فیلم در ساوه ساخته شده است و تمامی عوامل آن ساوه‌ای هستند.