حجت الاسلام «جعفر رحیمی » افزود: دست کم حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ و جنگ روانی و تبلیغاتی که  انگلیس با بهره گیری از رسانه های خود به ویژه بی بی سی فارسی در چگونگی پوشش تحولات و مداخله در مسائل داخلی و مدیریت فتنه با بهره گیری از عده ای فریب خورد و در داخل و خارج ایران راه انداخت.

وی به روز ۱۷ شهریور یعنی قیام  شهریور و کشتار جمع بسیاری از مردم بی دفاع توسط رژیم ستمشاهی در میدان ژاله تهران در جمعه سیاه ۱۳۵۷ اشاره  کرد و افزود: ۱۷ شهریور از ایام الله و هدیه ای از عالم غیب است تا نسل‌های آینده ببینند، جمهوری اسلامی با چه جان نثاری هایی به دست آمده و در حفظ آن بکوشند. این روز بزرگ گزارشگر جنایات شاهنشاهی ضد انسانی و اسلامی است و نشانگر مقاومت و شجاعت و ایستادگی ملت در مقابل ستمگران و جنایتکاران است و در خاطره ملت مبارز ایران زنده خواهد بود.

امام جمعه ساوه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیات دولتی نکات مهمی را از سخنرانی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: مهمترین توفیق این دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است؛ جوان‌گرایی در مجموعه اجرایی باعث میشود حلقه فرسوده مدیران باز شود.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به اتفاقات خارج از مرز و بوم در فلسطین، عراق، لبنان و سوریه، مسئله وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمن را اصلی ترین نسخه شفابخش معرفی کرد و افزود:  مهمترین مسئله امروز ما، ضرورت وحدت کلمه امت اسلامی است، یکپارچگی امت پیامبر و پرهیز از انواع اختلاف، تا آن اندازه مهم است که خدای متعال برای حصول چنین نتیجه ای، قرآن و عترت پیامبرش را مایه تمسک امت قرار داده است.

وی بیان کرد: اگر وحدت مسلمانان، مورد عنایت پروردگار متعال است. پس تفرقه و گروه گرایی پشت کردن به خواسته خدای سبحان است، جامعه بشری هر مقدار از مسئله امامت و ولایت فقه و فقاهت جدا بشود به همان مقدار به طرف گمراهی رفته و گرفتار اختلاف خواهد شد.