بهرام صیدی روز سه‌شنبه درگفت: این حادثه در ساعت هشت و ۵۶ دقیقه صبح امروز سه شنبه (بیستم اردیبهشت) به مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ساوه اطلاع رسانی شد و بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌ها، دلیل بروز این حادثه برخورد اتوبوس با یک دستگاه خودروی شاسی بلند اعلام شد و در مجموع ۱۰ نفر از سرنشینان هر ۲ وسیله نقلیه مصدوم شدند.

به گفته او، نیروهای هلال احمر پایگاه «تجرک» با حضور در صحنه حادثه اقدام به رهاسازی سرنشینان گرفتار شده در خودروی شاسی بلند کردند.

صیدی گفت: چهار کد عملیاتی اورژانس شهرستان ساوه همراه با یک کد عملیاتی از شهرستان فامنین استان همدان در عملیات امدادرسانی به مصدومان این حادثه ایفای نقش کردند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه گفت: همه مصدومان این حادثه به مراکز درمانی ساوه انتقال یافتند و تلاش می‌شود تا در صورت ضرورت اعزام به دیگر مراکز درمانی از خدمات اورژانس هوایی نیز استفاده شود.

شهرستان ساوه با داشتن ۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه و افزون بر ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی از شریان‌های اصلی ارتباطی میان مناطق غربی کشور با پایتخت و شمال به جنوب به حساب می آید.