سرهنگ پاسدار «علیرضا مهدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: برنامه های هفته بسیج سازندگی ساوه با مشارکت ۷۰۰ جهادگر از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در نقاط مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یادواره شهدای جهادگر، تجلیل از جهادگران برتر، رونمایی از لباس گروه های جهادی در سال۱۴۰۱، افتتاح و بهره برداری از طرح های عمرانی و محرومیت زدایی، رزمایش کمک مومنانه، اهدای جهیزیه به زوج های جوان از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در ساوه به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته بسیج سازندگی در راستای عمل به وظایف این نهاد مقدس، می‌توان به  طبخ و توزیع پنج هزار پرس غذای گرم، ارائه خدمات گروه های جهادی به مردم در سراسر شهرستان و بهره‌مندی از فرصت های شغلی اشاره کرد.

سرهنگ پاسدار مهدی ادامه داد: رزمایش جهادگران فاطمی با مشارکت ۷۵ گروه جهادی و ۷۰۰ جهادگر در طول هفته بسیج سازندگی یکی از مهمترین برنامه‌ها است که جهادگران در این رزمایش خدمات محرومیت زدایی، عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان و کمک مومنانه ارائه می‌کنند و تمامی اقشار بسیج نیز در این رزمایش مشارکت دارند.

۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه هر سال با هدف ارائه خدمات مطلوب در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و عمرانی به نام هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است.