«بهرام صیدی» گفت: روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه امروز ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ در ساعت ۰۶:۵۱ صبح یک مورد واژگونی خودروی سواری در آزادراه ساوه-همدان کیلومتر ۴۵ به واحد ارتباطات و هدایت عملیات شهرستان ساوه گزارش شد.

وی بیان کرد: بلافاصله‌ تیم‌های عملیاتی اورژانس سیلیجرد و غرق آباد جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند، در این حادثه ترافیکی سه مصدوم بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند، یک مصدوم نیز با دریافت درمان سرپایی در محل حادثه مرخص و متاسفانه یک تن دیگر از سرنشینان این خودرو به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه های اولیه حادثه فوت شد.

صیدی ادامه داد: عصر امروز مادر باردار پرخطری که در حادثه ترافیکی مصدوم شده و از بروجرد به تهران جهت درمان تخصصی در حال اعزام بود به علت تغییر شرایط حیاتی و صرفه جویی در زمان انتقال درخواست اورژانس هوایی جهت انتقال وی شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ساوه افزود: بعد از هماهنگی های لازم، اورژانس هوایی تهران در پد بالگرد جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه به زمین نشست و بعد از تحویل مصدوم از آمبولانس او را جهت ادامه درمان به مرکز درمانی تخصصی منتقل کرد.