سرهنگ «علی‌اکبر عیسی‌آبادی» شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارشی از یک مورد درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق مسکونی شهرستان ساوه دریافت کرد که بلافاصله تیم های انتظامی پلیس و دیگر نیروهای امدادی، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد که چند نفر از اراذل و اوباش با یکدیگر درگیر شده و یکی از این افراد در این درگیری به شدت مجروح شده است.

وی با بیان آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری این افراد، عنوان کرد:‌ طرفین درگیری پیش از حضور تیم‌های گشت انتظامی پلیس، از محل متواری شده بودند که با سرعت عمل ماموران ساعاتی پس از وقوع این درگیری و در کوتاهترین زمان ممکن، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ عیسی آبادی با تأکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با اراذل و اوباش افزود: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان بدانند که بی تردید پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با قاطعیت و جدیت تمام با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.