به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی ماندگاری شامگاه شنبه در آیین یادواره هشت شهید گمنام و شهدای شهرک فاطمیه زرندیه، افزود:  یادواره شهدا مهمانی لاله های آسمانی و مجلس تذکر و یادآوری به وظایف رهروان عرصه ایثار و شهادت است.

وی اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبری وظیفه ای را با عنوان جهاد تبیین بر دوش ما گذاشته اند و هرکسی که خود را پشتیبان انقلاب و پیرو راه شهدا می داند باید در این خصوص تلاش کند.

حجت الاسلام ماندگاری اظهار داشت: جهاد تبیین به این معناست که در برابر هجمه ها و سخنان بی ربط نسبت به انقلاب، نظام، ولایت فقیه و ارزش‌ها با استدلال و منطق دفاع شود و این همان کاری است که شهدای عزیز با نثار جان خود به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: مجاهدت به معنای تلاش حداکثری است و یکی از اعتقادات شهدا این بود که انسان در فرصت اندک عمر از همه لحظات و موقعیت های زندگی در راه رضای خداوند گام بردارد.

جهاد تبیین مصداق پشتیبانی از ارزش های انقلاب اسلامی است

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه مشکلات امروز ما از دوران دفاع مقدس پیچیده تر نیست، افزود: مشکل کنونی جامعه به افراد عافیت طلب‌ که سراغ اشرافی‌گری و خوشگذرانی رفته اند برمی گردد و اگر همه مسئولین و مردم مثل حاج قاسم سلیمانی در میدان جهاد و خدمت باشند، بدون شک مشکلات حل خواهد شد.

استان مرکزی هفت هزار و ۲۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.