به گزارش خبرنگار ایرنا، «داوود آذری» شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: زرندیه سومین شهرستان به لحاظ وسعت بوده و در زمینه صنعت، کشاورزی، دامداری و عشایر از ظرفیت‌های مطلوبی برخوردار است اما در حوزه زیرساختی با مشکلاتی مواجه است.

وی بیان کرد: رشد نامتوازن در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، صنعتی و خدماتی را می‌توان یکی از مشکلات جدی زرندیه برشمرد که در این زمینه باید اقدامات اساسی انجام شود.

سرپرست فرمانداری زرندیه ادامه داد: وضعیت راه‌های مواصلاتی زرندیه باید بررسی شود. مسیر ورودی به شهرک های صنعتی زاویه، پرندک، مامونیه این شهرستان مناسب نیست و تردد وسایل نقلیه سنگین با حمل بارهای بیش از ظرفیت سبب خسارت به راه‌ها می‌شود.

به گفته آذری، قیمت بالای مسکن از دغدغه‌های جدی قشر کارگری شهرستان زرندیه بوده و اقشار کم درآمد برای تامین مسکن با مشکلات اساسی مواجه هستند در حالی که امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان وجود نداشت.

وی بیان کرد: بررسی وضعیت تنش آبی در شهرستان از دیگر اولویت‌ها بوده که در شرایط بحرانی دشت و کمبود بارش‌ها رفع این مشکل از الزامات به شمار می‌رود.

سرپرست فرمانداری زرندیه بر ترویج فرهنگ پاسخگویی و تکریم مردم برای رفع مشکلات و مطالبات آنها به عنوان مهمترین اولویت دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان تاکید کرد.

ضرورت حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان زرندیه 

امام جمعه زرندیه نیز در ادامه گفت: زرندیه مردمی متدین و انقلابی داشته و تقدیم ۴۳۳ شهید مهر تاییدی بر این انقلابی‌گری مردم دارد که همواره در صحنه‌های حساس نظام و انقلاب پیش‌رو بودند.

حجت‌الاسلام «حسین ابراهیمی» بیان کرد: به مدیران توصیه می‌کنیم به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران با خدمت صادقانه به مردم و حرکت در مسیر اهداف انقلاب، اقتدار کشور را حفظ کرده و در مقابل سوء مدیریت‌ها ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: کشور بیش از ۴۰ سال زیر تحریم دشمنان انقلاب ایستاده و روزگار سختی را گذرانده اما امروز به برکت کار جهادی جزو کشورهای نخست دنیا هستیم اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما مردم همواره پشتیبان نظام هستند.

ابراهیمی گفت: زرندیه دورترین شهرستان نسبت به مرکز استان بوده و این مهم سبب کم‌توجهی شده است اما امیدواریم نگاه دولت مردمی و انقلابی در این زمینه اصلاح شود.

به گفته امام جمعه زرندیه، کمبود تجهیزات درمانی،تخت بیمارستان و در مجموع مشکلات حوزه درمان در شهرستان زرندیه وجود دارد که رفع این مسائل باید در اولویت قرار گیرد.