به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «محمد سبزی» عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ویژه زرندیه در حوزه صنعت و کشاورزی باید اقدامات اساسی در راستای ارتقای جایگاه و توسعه این شهرستان صورت گیرد.

وی بیان کرد: از دولت انقلابی توقع داریم در امور محرومیت زدایی و رفع مشکلات حوزه آب، راه، صنعت و مسائل درمانی منطقه زرندیه وارد عمل شود و امسال بودجه عمرانی ویژه ای برای این منظور در نظر گرفته شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلسات باید خروجی داشته باشد و مصوبات با زمان بندی مشخص اجرا شود و چنانچه بیمانکاران و مسئولانی که از بیت‌المال هزینه و  کوتاهی کردند، باید پاسخگو باشند.

سبزی تصریح کرد: یک هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در زرندیه فعال است که ظرفیت بسیار مطلوبی برای ارتقای جایگاه شهرستان محسوب می شود.

وی همچنین تاکید کرد:بخشی از عوارض آلایندگی باید در سطح شهرستان زرندیه هزینه شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه ابراز امیدواری کرد که در سفر ریاست جمهوری به منطقه اعتبارات مناسبی برای محرومیت زدایی تخصیص یابد.

سبزی گفت: برای ساخت بیمارستان در زرندیه برخی صنایع پای کار آمده آمده‌اند و درمانگاه شبانه روزی شهر رازقان نیز ۲ میلیارد تومان تخصیص اعتبار دارد.

به گفته وی، در زاویه پرندک و خشکرود زمین تهیه و اقدامات لازم انجام شده اما باید از سوی وزارت ورزش بودجه برای تهیه چمن مصنوعی تامین شود.