«بهرام صیدی» در این خصوص گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار حادثه ترافیکی در ساوه و زرندیه رخ داد که در مجموع منجر به فوت یک نفر و مصدومیت ۱۱ تن شد.

وی بیان کرد: این حوادث شامل واژگونی پیکان وانت در محور رازقان به سمت روستای عین آیاد و برخورد سه دستگاه خودرو سواری در کیلومتر ۴۷ آزادراه ساوه-همدان بود که ۱۰ نفر مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه ادامه داد: تیم های عملیاتی اورژانس دوزج، امانیه و غرق آباد پوشش پیش بیمارستانی این حوادث را انجام داده و تمام مصدومان جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

فوت عابر پیاده در برخورد با خودرو

صیدی تصریح کرد: شامگاه یکشنبه واحد ارتباطات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گزارشی از برخورد خودرویی ناشناس به عابر پیاده در ساوه، دریافت کرد که تیم عملیاتی اورژانس شهری شماره ۳ ساوه بلافاصله‌ به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: اقدامات اولیه درمان‌ پیش بیمارستانی برای مصدوم انجام و بلافاصله‌ به بیمارستان شهید مدرس منتقل شد اما به علت شدت جراحات وارده این مصدوم جان خود را از دست داد.

امدادرسانی اورژانس به راننده تانکر سوخت رسان در محور ساوه – تهران

رئیس اورژانس ساوه گفت: حدود ساعت هشت و ۴۰ دقیقه امروز نیز تیم عملیاتی اورژانس شهری صنعتی کاوه به یک مورد واژگونی تانکر حمل سوخت در آزادراه ساوه-تهران، دو کیلومتری عوارضی اول اعزام شد.

صیدی با اشاره به اینکه تانکر فاقد سوخت بوده است، عنوان کرد: راننده تانکر حمل سوخت بعد از دریافت اقدامات درمانی اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد.