«بهرام صیدی» شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: هشتم فروردین ماه ۱۴۰۱، سه تصادف در محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه رخ داد که منجر به مصدومیت ۱۵ نفر شد.

وی بیان کرد: در ساعت ۲۰:۱۰ یک مورد انحراف پراید از مسیر اصلی در محور قدیم ساوه – تهران روبروی اداره راه شهر زاویه به واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارش شد که تیم های عملیاتی اورژانس زاویه و مامونیه سه مصدوم این حادثه را بعد از انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل کردند و یک مصدوم نیز با دریافت درمان سرپایی در محل حادثه مرخص شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه از امدادرسانی تیم عملیاتی اورژانس شهر صنعتی کاوه به مصدومان واژگونی پراید خبر داد که در ساعت ۱۴:۲۶ تیم عملیاتی اورژانس شهر صنعتی کاوه جهت امدادرسانی به مصدومان یک مورد واژگونی پراید در آزادراه ساوه – تهران بعد از پل همدان اعزام شد.

صیدی گفت: سه مصدوم این حادثه بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

وی ادامه داد: در ساعت ۱۵:۱۷ واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از برخورد ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ در محور قدیم ساوه – تهران روبروی منطقه ویژه شهر صنعتی کاوه دریافت کرد که بلافاصله تیم های عملیاتی اورژانس شهری شماره ۳، شهری شماره ۱ و جاده ای شهر صنعتی کاوه و همچنین  دو تیم امدادی از هلال احمر و یک تیم امداد و نجات از آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه بیان کرد: در این حادثه که هشت تن مصدوم شده بودند بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.