«سید لقمان حسینی» گفت: طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در سه بخش در حال اجرا هستند که نخستین طرح، امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر در سطح جاده‌ها بوده و پایگاه‌های ثابت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: ۲ پست موقت نیز در محورهای ساوه به غرق آباد و ساوه به تهران به منظور خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان اضافه شده است و در مجموع چهار پایگاه جاده‌ای شامل ثابت و موقت آمادگی ارائه خدمات دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه ادامه داد: حدود ۵۰ نفر نیروی عملیاتی اعم از پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر در اجرای طرح نوروزی آماده ‌باش هستند.

به گفته حسینی، طرح دوم جمعیت هلال احمر در ایام نوروز،  برپایی ایستگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی که شامل فضای دوستدار کودک بوده و توزیع بروشورهای ایمنی و سلامت و توصیه به رانندگی ایمن نیز در این پایگاه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای کمپین «به رفت» با هدف  رعایت قوانین رانندگی، برپایی خیمه نماز نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این پایگاه‌ها است.

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه گفت: جشنواره «رفیق خوشبخت ما» با هدف جمع آوری آثار فرهنگی و هنری با موضوعیت فعالیت‌های اجتماعی و الهام از زندگی سردار سلیمانی نیز به همت جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: طرح تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با مشارکت خیرین در نوروز و ماه مبارک رمضان برای افراد نیازمند نیز در دستور کار است که از ۲۵ اسفند پارسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه جاری نیز ادامه دارد.