حجت‌الاسلام «حسین ابراهیمی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: هدف قرار گرفتن مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان زنگ هشداری بود برای کسانی که امنیت جمهوری اسلامی و امنیت ملت بزرگ ایران اسلامی را هدف گرفته‌اند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا سال‌ها کوشید مهمترین مرکز جاسوسی فرامزی خودش را در اربیل عراق مستقر کند اقداماتی که حتی مسئولین عراقی هم اطلاعی از عمق اقدامات صهیونیست ها نداشتند.

امام جمعه زرندیه ادامه داد: مجاهدان گمنام ما توانستند موقعیت دقیق جغرافیایی این مرکز را هم ظرفیت‌ها و توانایی‌ها و امکانات مستقر در آن‌ را شناسایی کنند، آمریکایی ها هم برای حفاظت از این مرکز مهم جاسوسی اسرائیلی از دو سال قبل سامانه پدافند پاتریوت ۲ و ۳ را در آن منطقه مستقر ساختند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: ایران اسلامی هم آن مرکز را شناسایی کرد هم با شلیک دقیق موشک های نقطه زن خود از چتر حمایتی و حفاظتی پاتریوت آمریکا عبور کرد و این مرکز را بر سر جاسوسان مستقر در آن تخریب کرد.

وی عنوان کرد: همزمان با هدف گرفتن این مرکز جاسوسی، تیم جاسوسی اسرائیل هم که در فردو که قصد خرابکاری در تاسیسات هسته ای ما را داشت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند و از طرفی دیگر ارتش سایبری جبهه مقاومت با حملات بی امان و بی نظیر سایبری به مراکز حساس رژیم صهیونیستی امنیت این رژیم را به مخاطره بیندازد.