حجت‌الاسلام «حسین ابراهیمی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر مامونیه، افزود: ماهواره نور-۲ در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین موفقیت دیگری بود که با دستان توانمند جوانان ایران اسلامی توسط سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ساخته و به فضا پرتاب شد.

وی بیان کرد: ماموریت این ماهواره، شناسایی تحرکات هر بیگانه‌ای‌ است که بخواهد به سرزمین ایران اسلامی تعدی کند و دشمن بداند از این به بعد با شناسایی به موقع تحرکات بیگانگان هرگونه دستی که بخواهد به مرزهای ما تعدی کند، قطع خواهیم کرد.

امام جمعه زرندیه ادامه داد: باید قدردان زحمات و افتخارآفرینی ‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که با این اقدام غرور آفرین اقتدار و عظمت نظام اسلامی  را به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: با شروع جنگ و درگیری بین ارتش روسیه و اوکراین علاوه بر دلسوزی رسانه های دنیا برای مردم اوکراین جریان اپوزیسیون و جریانات غرب گرای داخلی به بهانه حمله روسیه به اوکراین در پی تیره سازی روابط اقتصادی ایران با روسیه هستند، غافل از اینکه متهم اصلی این جنگ، رژیم مافیایی، تروریسم و تروریسم پرور آمریکا است.

وی افزود: آمریکا با روسیه هراسی و گسترش ناتو به شرق به دنبال ناامن کردن دنیا است و امروز به بهانه‌های واهی چون مبارز با تروریسم، حفاظت از دریانوردی آزاد و دفاع از متحدان در نقاط مختلف دنیا به دنبال جنگ افروزی است.

امام جمعه زرندیه بیان کرد: از سال ۱۹۴۵ بعد از جنگ جهانی دوم تا سال ۲۰۰۱ در این نیمه دوم قرن بیستم ۸۱ درصد همه جنگ‌ها توسط رژیم مافیایی آمریکا آغاز شده یعنی از ۲۴۸ جنگی که در این پنجاه سال اتفاق افتاده آمریکا آغازگر ۲۰۱ جنگ آن بوده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: نقش مخرب آمریکا در همه سال‌ها در گوشه گوشه دنیا مایه ناآرامی و ناامنی و سلب آسایش مردم دنیا بوده است.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران کشتار مردم بیگناه را در هر نقطه از دنیا که باشد محکوم کرده اما اسناد و شواهد تاریخی نشان می دهد که ریشه همه این خون ریزی‌ها رژیم منحوس و مافیایی شیطان بزرگ آمریکا است.