«فرزاد مخلص الائمه» روز پنج‌شنبه در جریان بازدید از یک واحد تولیدکننده انواع لوله در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تعیین ضریب رشد اقتصادی در کشور به میزان هشت درصد، استان مرکزی با اتکا به ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و خدمات می تواند تا مرز ۷.۲ درصد رشد داشته باشد و همه ارکان مدیریتی با کمک بخش خصوصی برای دستیابی به این مهم باید کوشش و تعامل داشته باشند.

وی ادامه داد: کارخانه لوله صفا که امروز مورد بازدید قرار گرفت، یکی از صنایع راهبردی کشور است و در تامین لوله مورد نیاز زیرساخت ها و صنایع نفت و آب کشور نقشی غیرقابل انکار دارد.
استاندار مرکزی بیان کرد: جواز طرح توسعه این واحد تولیدی با توجه به سهم قابل توجهی که در تامین نیازهای کشور دارد،  در دست بررسی است و تلاش می کنیم در این راستا اقدامات اساسی به عمل آوریم.

وی در مورد روند انجام واکسیناسیون در استان مرکزی، گفت: امسال کانون تمرکز دولت موضوع واکسیناسیون و مهار کرونا بود و خوشبختانه توفیقات خوبی حاصل شد و در حوزه تامین واکسن بی نیاز شدیم.

استاندار مرکزی اظهار داشت: این استان در تزریق واکسیناسیون از میانگین کشوری بهتر عمل کرده و به دلیل اقدامات و تدابیر اتخاذ شده،موج ششم با شرایط بهتری سپری شد.

شهرستان ساوه با داشتن افزون بر ۶۰۰ واحد صنعتی و اشتغال ۴۵ هزار کارگر از قطب های اقتصادی و تولیدی کشور است.