حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» روز سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه گفت: راهکارهای تقویت کارکرد و تاثیرگذاری نهادهای دینی در جامعه و بررسی نقاط ضعف و قوت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: ناکارآمدی بعضی از مسئولان به ویژه در دولت گذشته موجب تضعیف باورهای مردم از جمله باورهای دینی شده است و امروز همه وظیفه دارند در راستای بهبود این شرایط تلاش کنند.

امام جمعه زرندیه ضمن تاکید بر اجرای سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش افزود: در دولت گذشته با وجود مخالفت مقام معظم رهبری یکی از مهمترین نقاط ضعف آن دولت و به نوعی تربیت سرباز برای جبهه دشمن بود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: خوشبختانه هماهنگی و هم افزایی در بین نهادهای دینی و انقلابی در شهرستان‌های کوچک بهتر صورت می‌گیرد و باید در جهت تقویت این تعامل و همدلی کوشید.

فرماندار زرندیه در این جلسه گفت: برای تقویت کارکرد و تاثیرگذاری نهادهای جامعه ابتدا باید نیاز سنجی شود.

«سیامک سلیمانی» ادامه داد: بررسی وضعیت موجود، شناسایی اولویت‌ها، شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها، هدف‌گذاری و افزایش همکاری و هم افزایی از جمله راهکارهای تقویت این مقوله مهم در جامعه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه هم در این جلسه ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اعیاد شعبانیه گفت: ۲۵ کانون فرهنگی هنری مسجد در شهرستان زرندیه فعال هستند که توسط دبیرخانه رسیدگی به کانون‌های فرهنگی هنری استان مرکزی مدیریت شده و توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت آنها نظارت می‌گردد.

«احمد جوانمرد» با اشاره به لزوم هماهنگی ارکان مساجد به ضرورت عضویت مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در جمع هیات امناء مساجد تاکید نمود.

اجرای سند ۲۰۳۰ تربیت سرباز برای جبهه دشمن است