حجت‌الاسلام «حسین ابراهیمی» در خطبه‌های نماز جمعه افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان اقتصادی از کارآفرینان و مدیران شایسته اقتصادی به عنوان افسران دفاع مقدس در جنگ اقتصادی تعبیر فرمودند و کارگران بخش‌های تولیدی کشور را رزمندگان بااخلاص و باصفای این دفاع مقدس خواندند.

وی بیان کرد: این تعابیر نشانگر جایگاه و اهمیت جبهه تولید در دفاع از تحریم‌های ظالمانه دشمنان است و امروز باید قوای مقننه، قضائیه و اجرایی کشور با هماهنگی یکدیگر در خدمت جبهه تولید قرار گیرند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نام نهادند و در مدت باقی مانده تا پایان سال، مجلس انقلابی و دولت مردمی تمام سعی و اهتمام خود را برای تحقق رونق تولید به کار گیرند.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: جایگاه تولید کننده و سرمایه‌گذار باید ارتقا یافته و مقررات دست و پاگیر اداری اصلاح شود.

ابراهیمی ادامه داد: شهادت افسر نیروی انتظامی در برابر اشرار بار دیگر مظلومیت نیروهای امنیتی و انتظامی را در برابر چشم‌های ملت تداعی کرد و سوال این است که چرا دست نیروی انتظامی که مدافع امنیت جان مردم و جامعه هستند در دفاع از جان خود بسته است؟

وی افزود: مجلس نباید در برابر این خلأ قانونی تعلل کند زیرا که تضعیف نیروی انتظامی تضعیف کشور، تضعیف ملت و تضعیف تمام قوا را در پی خواهد داشت.