شاگردان محسن حسن زاده از ساعت ۱۶ عصر امروز جمعه اول بهمن ماه در سالن فجر ساوه میزبان تیم رده یازدهمی چیپس کامل مشهد بودند که در پایان با حساب پنج بر صفر هر سه امتیاز این دیدار خانگی را به اندوخته‌های قبلی خود افزودند.

همچون سایر دیدارهای قبلی سن ایچ باز هم ردپای علی مروتی بازیکن بومی این تیم با گلی که در دیدار امروز به ثمر رساند، مشهود بود تا این بازیکن در میان گلزنان برتر لیگ برتر امسال قرار گیرد و امیدوار به دعوت شدن از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال کشور باشد.

چهار گل دیگر نماینده ساوه در این دیدار پرهیجان را فرشید نادری، پژمان بهادیوند، مجتبی حسن نژاد و حمید رشیدی به ثمر رساندند تا شمار گل های زده سن ایچی‌ها در این فصل به عدد ۸۲ برسد و بعد از گیتی پسند اصفهان بیشترین تفاضل گل را داشته باشد.

سن ایچ ساوه در پایان دیدارهای این هفته لیگ برتر فوتسال کشور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم جدول مسابقات قرار گرفت و با صدر جدول تنها پنج امتیاز فاصله دارد که با توجه به دیدارهای باقی مانده، جبران این فاصله امتیازی و رسیدن به صدر جدول برای این تیم دور از دسترس نخواهد بود به شرطی که در برخی دیدارها پرنوسان ظاهر نشود.

تیم‌های کراپ الوند و مس سونگون با ۴۳ و ۴۲ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.