به گزارش پیام ساوه آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز چهارشنبه، گفت: در بازرسی از خودروی این سارق که یک نیسان بود، ۱۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی و هشدارهای جاده‌ای کشف شد.

وی اظهار داشت: در پی وقوع مواردی از سرقت تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر درون و برون شهری، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه داشت تا این که مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان در هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی نیسان که در حاشیه بلوار پارک شده بود، مظنون  و آن را مورد بررسی قرار دادند.

این مقام انتظامی یادآور شد: مأموران در بازرسی از این خودرو، تعداد ۱۰ تابلو از علائم مختلف جاده‌ای را کشف و راننده این خودرو را به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ عیسی آبادی اظهار داشت: در بازجویی‌های فنی مأموران، سرانجام فرد مورد نظر با مشاهده مدارک و مستندات پلیسی به ناچار به جرم خود مبنی بر سرقت از تابلوهای جاده‌ای شهرستان ساوه اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عیسی آبادی گفت: با توجه به اینکه سرقت و نبود تابلوهای هشدار دهنده امکان وقوع حوادث رانندگی را افزایش می دهد، شهروندان و رانندگان عبوری محورهای برون شهری می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا اولین مقر انتظامی و پلیس راه یا راهور اطلاع دهند.