حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج که در سالن اجتماعات حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، افزود: یکی از ترفندهای دشمنان درونی و بیرونی، ایجاد تردید در انسان است و امروز دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه درصدد شبهه افکنی و ایجاد تردید در بین نسل جوان جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: دشمنان با ده‌ها ترفند دستاوردهای انقلاب پس از گذشت ۴۳ سال را بی ارزش جلوه می‌دهند که در این شرایط جهاد تبیین راهکار موثر در مقابله با این توطئه‌ها خواهد بود.

حجت‌الاسلام عبدی تصریح کرد: ایجاد جنگ روانی دیگر ترفند دشمنان برای دستیابی به اهداف شوم و تزلزل پایه‌های انقلاب است که همه نیروهای انقلابی وظیفه دارند با حرکت بر مبنای ایمان، مقدمات دولت سازی اسلامی را در گام دوم انقلاب اسلامی فراهم کنند.

وی ادامه داد: لباس روحانیت مقدس است و دشمن این موضوع را به خوبی می‌داند که در حرم امام رضا (ع) آنگونه به روحانیون و مبلغان دین اسلام حمله کرده و آنها را به شهادت می‌رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: انقلابیون در واقع مرزبانان اعتقادات و اسلام هستند و در این مسیر باید مانند نیروهای دفاعی در مرزهای خاکی کشور، جان ‌فشانی کنند.