حجت‌الاسلام محمد سبزی شنبه ۱۷ دیماه ۱۴۰۱ در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه که با دستور کار تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین شأن مدیران در نظام اسلامی  خادمی و نوکری برای مردم است و باید برای اعتلای نظام و سرفرازی حکومت تلاش کرد تا شاهد پیشرفت و توسعه باشیم.

وی بیان کرد: اغتشاشات اخیر نشان داد که دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی برای مردم تبیین نشده و اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت نگرفته است در حالی که مردم باید بدانند حتی در دورترین نقاط کشور و حتی مناطق محروم و کمتر برخوردار خدمات زیرساختی ارائه شده و خدمات انقلاب به هیچوجه قابل مقایسه با زمان طاغوت و قبل از انقلاب نیست.

نماینده ساوه و زرندیه با بیان اینکه اگر دستاوردها و خدمات نظام برای مردم گفته نشود و جهاد تبیین صورت نگیرد مصداق خیانت به خون شهداست، افزود: ساوه و زرندیه دارای ظرفیت های بالایی هستند اما سهم پایینی از بودجه و اعتبارات به تناسب ظرفیت و جمعیت دارند و انتظار می رود این دو شهرستان به صورت ویژه در حوزه اعتبارات استانی و ملی دیده شوند.

وی با بیان اینکه قریب به نیمی از صنایع استان مرکزی در ساوه و زرندیه مستقر هستند، اظهار کرد: انتقال شرکت های دارویی و غذایی مستقر در ساوه و زرندیه به نقاط دیگر نظیر مرکز استان به دلیل ضعف زیرساخت ها، غیر منطقی است و موجب بروز برخی مشکلات برای تولیدکنندگان خواهد شد که می بایست با پیگیری لازم زیرساخت های مورد نیاز تامین شود.

حجت‌الاسلام سبزی در ادامه با اشاره به اینکه عدم عمل به تعهدات و قول هایی که مسئولان می‌دهند، موجب بی اعتمادی در جامعه خواهد شد، تصریح کرد: زمانبر شدن و تاخیر در عمل به وعده هایی که در اجرای پروژه ها به  مردم داده می شود، نارضایتی و بی اعتمادی در جامعه ایجاد خواهد کرد.

وی خواستار نظارت محسوس و نامحسوس بر عملکرد مدیران در ادارات شد و افزود: اگر برخوردهای مدیران کریمانه نیست، برخورد لازم صورت گیرد و چنانچه مدیری ناتوان بوده و کارآمد نیست باید کنار گذاشته شود تا نارضایتی ها از بین برود.

وی بر لزوم خصوص واریز سهم ساوه و زرندیه در حوزه حقوق دولتی معادن برای توسعه و پیشرفت این منطقه تاکید کرد و افزود: راه اندازی رشته پزشکی در ساوه موجب تربیت پزشک و ارتقای سطح آموزش و سلامت شهرستان خواهد شد.

امام جمعه شهرستان زرندیه نیز گفت: خدمت در نظام اسلامی افتخار بزرگی است که نصیب مسئولان می شود و مدیران باید مطابق حکومت صالحان حرکت کند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در ادامه لازمه برقراری حکومت صالحان را اقامه نماز، پرداخت زکات، امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: کارگزاران نظام اسلامی باید دستورات حکومت صالحان را انجام داده و اجازه ندهند تباهی و فساد و نابودی منابع حکومت صورت گیرد.

رییس دادگستری شهرستان زرندیه نیز گفت: قبول مسئولیت در نظام موهبت و توفیقی است که شکر این نعمت، خدمت صادقانه و دلسوزانه است.

موسی زارعی مهر تصریح کرد: مقابله با اقدامات دشمن و جلوگیری از بروز فساد در گرو تلاش مضاعف و خدمت صادقانه به مردم است.

انتهای پیام