سرهنگ «علیرضا مهدی»  در رزمایش جهادگران فاطمی و آیین تجلیل از جهادگران شهرستان ساوه اظهار کرد: بسیج سازندگی در واقع استفاده از ظرفیت مردم در مسیر سازندگی و آبادانی کشور است که اهداف این نهاد باید برای جوانان تبیین شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه هر روز شاهد بالندگی و رشد بسیجیان جهادگر در عرصه پیشرفت و محرومیت زدایی هستیم و کارهای بزرگ و هدفمندی در این زمینه صورت گرفته است.

به گفته فرمانده سپاه شهرستان ساوه، ۸۰ گروه جهادی در عرصه‌های خدماتی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم انقلابی و ولایت‌مدار فعالیت می‌کنند.

مهدی بیان کرد: امروز گروه‌های جهادی، آتش به اختیار را تفسیر کردند و بدون هراس از دشمنان در تمام صحنه‌ها حضور پررنگ دارند؛ در شرایطی که دشمن از هر ترفندی برای ضربه به نظام استفاده می‌کرد عده‌ای به وعده‌های پوچ دشمنان اعتماد کردند اما مردم باید با بصیرت حق و باطل را تفکیک کنند.

شهدا جان خود را فدای امنیت کشور کردند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساوه نیز در این مراسم گفت: عده‌ای مدام در پی شایعه پراکنی هستند و تمام اقدامات مسئولان و دولتمردان را زیر سوال می‌برند اما در این شرایط بسیجیان باید برای انقلاب کادرسازی کنند.

حجت‌الاسلام «مهدی محمدی» افزود: جهادگران باید روحیه خستگی ناپذیر شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و بدانند که مردان و زنان بزرگی همچون شهید سلیمانی جان خود را فدای امنیت کشور کردند.

وی تصریح کرد: هنگامی که داعش وارد سوریه شد بیش از ۱۱ میلیون نفر آواره شدند اما به برکت خون شهدای مدافع حرم، ایرانیان ناامنی و وجود داعش را احساس نکردند.

گفتنی‌ست در حاشیه این مراسم، از لباس جهادگران ساوجی رونمایی شد و ۱۷ جهیزیه و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین مستضعفان توزیع شد.

فرمانده سپاه ساوه:۸۰ گروه جهادی در ساوه فعال هستند