«بهرام صیدی» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، گفت: در مدت ۲ روز اخیر در محورهای مواصلاتی هفت حادثه ترافیکی منجر به جرح رخ داده است که ۳۰ نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: در مجموع ۱۴ تیم عملیات اورژانس در این حوادث امدادرسانی و مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کردند که متاسفانه یک نفر از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه اولیه حادثه فوت شد.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه، این حوادث در آزادراه ساوه-همدان کیلومتر ۳۸، محور قدیم ساوه-سلفچگان روبروی شرکت بن رو، آزادراه ساوه-تهران، جاده بوئین زهرا و محور قدیم ساوه-همدان رخ داده است.

صیدی عنوان کرد: بیمارستان شهید مدرس ساوه، مراکز درمانی حضرت فاطمه (س) رباط کریم و بیمارستان امام حسین(ع) فامنین این مصدومان را برای درمان پذیرش کردند.

پرواز بالگرد اورژانس هوایی قم به ساوه جهت انتقال مصدوم تصادفی

وی بیان کرد: پیش از ظهر امروز بالگرد اورژانس هوایی قم برای انتقال مصدوم تصادفی که اوایل بامداد امروز در محور قدیم ساوه-همدان دچار سانحه شده بود به سمت ساوه به پرواز درآمد.

رئیس اورژانس ساوه گفت: پس از فرود بالگرد در پد هلال احمر شهرستان ساوه، مصدوم از بیمارستان شهید مدرس ساوه به بالگرد منتقل و جهت ادامه درمان تخصصی به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شد.