و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی‌اکبر عیسی‌آبادی» روز شنبه در خصوص این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساوه به پلیس امنیت عمومی این شهرستان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان دامپزشک در یکی از روستاهای ساوه اقدام به تزریق دارو به دام‌ها با داروهای قاچاق می‌کند، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و بررسی موضوع از سوی پلیس آغاز شد.

وی افزود: پس از هماهنگی پلیس با مقام انتظامی متهم دستگیر و در تحقیقات اولیه از فرد دستگیر شده مشخص شد وی هیچ گونه مدرکی در زمینه فعالیت به عنوان دامپزشک را ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف ۸۸۲ قلم انواع داروهای غیر مجاز دامی و انسانی تاریخ مصرف گذشته غیر مجاز از محل فعالیت متهم عنوان کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد فعالیت غیر مجاز دامپزشک قلابی موجب تلف شدن ۹ راس دام نیز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با اشاره به معرفی متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی از دامداران خواست، برای درمان دام‌های خود به مراکز معتبر دامپزشکی و دارای مجوز مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.