سرهنگ پاسدار «محسن صادقی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: روز قدس ابتکار تاریخی و یکی از یادگاران ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که امروز باید آرمان و اهداف این روز برای نسل جوان تبیین شود.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه اظهار داشت: با گذشت بیش از ۴۰ سال از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روز به عنوان نماد مبارزه با اشغالگری این رژیم منحوس و مقابله جهان اسلام با این غده سرطانی است.

به گفته صادقی، حضور پر شور امت اسلام در راهپیمایی سال‌های گذشته روز قدس، طرح آمریکایی معامله قرن را با چالش های جدی مواجه و زمینه نابودی این طرح را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در این سال‌ها گفت: مقاومت و انتفاضه فلسطین امروز در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی رسوخ کرده و متحدان عربی این رژیم هم از مقاومت فلسطین به سطوح آمده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، عنوان کرد: این حضور پرشور همچون گذشته روحیه امید و استقامت را برای مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس شریف به ارمغان خواهد آورد به‌طوری که امروز با اراده این مردم مقاوم، سلاح انتفاضه از سنگ به موشک رسیده و بساط این ظلم را برچیده خواهد کرد.