سرهنگ پاسدار «علیرضا مهدی» روز پنجشنبه با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: امروز نقطه‌ مرکزی و کانون اصلی تقابل دو جبهه‌ مستضعف و مستکبر در برابر یکدیگر در قدس و آرمان فلسطین خلاصه می‌شود، جبهه‌ای که یک طرف آن را مقاومت در برابر اشغالگری و ایستادگی در برابر ظلم و طرف دیگر را رژیم صهیونیستی و حامیانش تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: در دوره‌ای که تمامی کشورهای منطقه غرب آسیا آماده‌ همکاری با اسرائیل و عادی سازی روابط با او شده‌اند، جمهوری اسلامی ایران علم مبارزه و مقاومت را برافراشته و به دفاع از قدس شریف پرداخت و امام راحل چراغ کم فروغ داد خواهی قدس را نوری دوباره بخشید و حس مقاومت را در ملت‌های منطقه شعله ور نمود.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه ادامه داد: امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام قدس کمک شایانی در فروزان کردن آتش مقابله با اسرائیل نمود و اثرات این تلاش‌ها عنایت پروردگار در پیروزی جبهه‌ مقاومت می‌باشد.

سرهنگ مهدی عنوان کرد: این حملات و این ایستادگی‌ها موجب تضعیف رژیم صهیونیستی و در نهایت منجر به زوال این رژیم خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه ضمن گرامیداشت روز قدس از ملت شهید پرور و انقلابی شهرستان دعوت به عمل آورد که در تظاهرات آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کرده تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نواخته، بدیهی است حضور پرشور همه‌ اقشار جامعه موجب یاس و ناامیدی دشمن در رسیدن به اهدافش خواهد شد.