رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از امداد هوایی اورژانس ۱۱۵ قم به مرد ۵۰ ساله در اطراف کوه‌های تفرش خبر داد.

«بهرام صیدی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: امروز در ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه آخرین روز فروردین ماه در پی تماس تلفنی با واحد ارتباطات و هدایت عملیات این مرکز مبنی بر سقوط مردی ۵۰ ساله در کوه های اطراف روستای گزاوند تفرش بلافاصله‌ تیم عملیاتی اورژانس نوبران به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه افزود: تیم عملیاتی اورژانس بعد از حدود ۲ ساعت رانندگی با آمبولانس و پیاده روی مسیر، خودشان را با تجهیزات به بالین مصدوم ۵۰ ساله که به علت سقوط دچار آسیب اندام های تحتانی شده بود رسانده و اقدامات اولیه درمان را انجام دادند.

وی بیان کرد: به علت شرایط مصدوم، کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر که امکان انتقال زمینی را با آمبولانس غیرممکن می ساخت تیم عملیاتی اورژانس درخواست امداد هوایی جهت انتقال مصدوم کردند.

صیدی عنوان کرد: با هماهنگی واحد ارتباطات و هدایت عملیات مرکز اورژانس ساوه با اورژانس هوایی قم در ساعت ۱۳ بالگرد اورژانس هوایی قم در محل حادثه به زمین نشست و بعد از تحویل مصدوم از تیم عملیاتی اورژانس جهت ادامه درمان او را به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل کردند.