به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اکبر عیسی‌آبادی» افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هماهنگی مقام قضائی و انجام برنامه‌ریزی‌های مستمر در راستای منظور برخورد قاطع با مخلان امنیت، هنجارشکنان و توزیع کنندگان مواد مخدر از سوی ماموران پلیس شهرستان ساوه اجرا شد.

وی با اشاره به دستگیری سه نفر سارق در اجرای این طرح عنوان کرد: متهمان پس از دستگیری به ۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه این افراد ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی از کشف ۱۶۰ حلقه لوح فشرده با محتوای مبتذل از یک واحد صنفی در این طرح خبر داد و افزود: واحد مذکور به علت عرضه محصولات غیر مجاز فرهنگی پلمب شد.

سرهنگ عیسی آبادی گفت: ماموران انتظامی همچنین سه نفر معتاد متجاهر و یک نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند و مقدار ۱۵۰ گرم مواد مخدر تریاک نیز از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: اجرای طرح های مختلف به صورت ضربتی و غیرمترقبه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می‌توانند با گزارش سریع و به موقع ناهنجاری‌های اجتماعی از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نقش موثری در تحکیم امنیت جامعه داشته باشند.