به گزارش ایرنا، سرهنگ «علیرضا مهدی» روز یکشنبه در همایش هنر انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از مسئولان در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر جهاد تبیین تاکید دارند و این امر را «فریضه» عنوان کردند که نشان‌دهنده ضرورت و اهمیت موضوع است.

وی افزود: تمام افراد جامعه در هر جایگاه و مقامی وظیفه دارند دستورات فرمانده و ولی فقیه خود را لبیک گویند و در مسیر جهاد تبیین گام بردارند.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه یادآور شد: امروز دشمن از هنر برای مقابله با ارزش‌های الهی و دین خدا استفاده می‌کند که در واقع این امر هنر شیطانی است، در این شرایط هنرمندان وظیفه دارند که با هنر الهی به جنگ هنر شیطانی بروند و در جهاد تبیین با تبعیت از شهدا اجازه ندهند هنرنماها با اسباب هنر افراد را از راه راست منحرف کنند.

مهدی عنوان کرد: با وجود اقدامات ویژه و اثرات مشهود مکتب انقلابی در جامعه، امروز بسیاری از جوانان در موج مشکلات و نیرنگ‌های دشمنان گرفتار شدند که باید راهکارهای عبور از فتنه‌ها در اولویت قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه تصریح کرد: وارونه نمایی جای جلاد و شهید را تغییر می‌دهد که در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب نباید در جهاد تبیین کوتاهی کنیم و از ظرفیت عرصه هنر نیز در این زمینه استفاده کنیم.