محمدحسین صفارهرندی شامگاه یکشنبه در همایش هنر انقلاب اسلامی که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، اظهار کرد: با گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و توطئه‌های دشمنان در این مدت، آرمان‌های انقلاب دچار تجدیدنظر نشده و ارزش‌های نظام همچنان استوار هستند.

وی بیان کرد: این انقلاب هنر خالص است چراکه توانایی ایستادگی در برابر حوادث را دارد به گونه ای که هم خود و هم سایر کشورها از این آثار بهره‌مند شدند و امروز حرکت انقلاب در کشورهای مختلف تکرار می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: کشور یمن به برکت انقلاب امروز به پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف رسیده و نمایش قدرت در این کشور بسیار زیبا و هنرمندانه است.

صفار هرندی عنوان کرد: شهید آوینی قدرت درک چنین مقاومت‌ها و پیروزی‌ها را در جامعه داشت و با نگاه هنرمندانه، موضوع را بیان می‌کرد، یکی از مهمترین  فتوحات انقلاب و دفاع مقدس حیات واقعی انسان‌ها بود که نمونه آن شهید سلیمانی است و هنرمندان باید با رصد دقیق مسائل، این ایستادگی و مقاومت را به تصویر بکشند.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب به ملت ایران اعتماد به نفس بخشید که در مقابل فتنه‌ها ایستادگی کنند در حالی که کشور در زمان انقلاب شرایط سختی داشت اما شهید رجایی با کلام اثرگذار خود مشکلات را با همراهی مردم مرتفع و کشور را در مقابل توطئه‌ها حفظ کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهید آوینی هنرمند متعهد به انقلاب بود، گفت: دارایی اصلی انقلاب، پیام قدرت است که روح افسرده منطقه را احیا کرده و باعث جریان‌سازی در عراق، فلسطین و یمن شد.

صفار هرندی افزود: امروز به برکت هنرنمایی فرزندان فلسطین، رژیم صهیونسیتی دچار وحشت و زمین‌گیر شده است.

شهید آوینی هنرمند متعهد به انقلاب بود