«امیررضا یوسفیان» روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه ساوه افزود: شهرداری ساوه از تخفیف ۸۰ درصدی دولت برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس و تزریق به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر استفاده کرد.

وی بیان کرد: با وجود مشکلات مالی شهرداری و حجم بالای پرداخت‌ها در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان شهرستان و تلاش مدیران شهرداری ۵۰۰ میلیارد ریال در اسفند ماه پارسال تامین و برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس واریز شد.

شهردار ساوه ادامه داد: هم اکنون قیمت خرید هر یک از این اتوبوس‌ها در بازار حدود ۵۰ میلیارد ریال است که با توجه به تخفیف ۸۰ درصدی دولت برای خرید هر دستگاه اتوبوس، شهرداری ساوه با جذب این ۵۰ دستگاه اتوبوس توانسته از تخفیف حدود ۲ هزار میلیارد ریالی بهره مند شود.

یوسفیان این تخفیف ویژه را هدیه دولت خدمتگزار و مردمی حجت الاسلام  رئیسی به مردم ساوه عنوان کرد و افزود: بسیاری از شهرداری‌های کشور به دلیل مشکلات مالی و پرداخت‌های حقوق و مزایای نیروها در شب عید نتوانستند از این فرصت طلایی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه گام بعدی شهرداری ساوه نوسازی و خرید دیگر ماشین آلات شهرداری است، گفت: در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به ساوه نیز قول‌های مساعدی برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی ساوه و دریافت قیر رایگان برای این مناطق گرفته شد.

امام جمعه ساوه نیز در این دیدار گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه با تلاش و پیگیری به موقع اجاز ندادند که فرصت استفاده از تسهیلات دولتی برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس از دست برود.

حجت‌الاسلام «جعفر رحیمی» بیان کرد: این اقدام گامی مهم برای خدمت به مردم ساوه بود و مدیران شهری با این اقدام ثابت کردند که فرصت کار و خدمت فراهم است.

وی با بیان اینکه مدیران باید شهامت و شجاعت اینگونه کارهای بزرگ را داشته باشند، عنوان کرد: خدمت کردن به نظام ولایی و دینی عبادت است و مسئولیت کوچک و بزرگ نمی‌شناسد.

حجت اسلام رحیمی افزود: موفقیت مدیران در ارائه خدمت به مردم موجب افزایش امید در جامعه می‌شود و امید است سال ۱۴۰۱ سال گشایش، شکوفایی‌ها و برطرف کردن حل مشکلات مردم باشد.