به گزارش ایرنا، «بهرام صیدی» روز شنبه  در گفت و گو با ایرنا، افزود: شامگاه جمعه پنجم فروردین ماه جاری، ۲ حادثه ترافیکی به فاصله زمانی کمتر از یک ساعت در محور قدیم ساوه-تهران و محور بخش خرقان در شهرستان زرندیه رخ داد.

وی افزود: در این حوادث ترافیکی در مجموع ۱۵ تن مصدوم شدند که ۶ تیم عملیاتی اورژانس و سه تیم امدادی هلال احمر برای امدادرسانی به محل اعزام شدند و بعد از انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی مصدومان این حوادث را به مراکز درمانی رباط کریم، شهید مدرس ساوه و امام رضا (ع) زرندیه منتقل کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه اظهار داشت: متاسفانه از ۱۵ مصدوم منتقل شده به مراکز درمانی چهار تن به علت شدت جراحات وارده فوت شدند.

صیدی بیان کرد: حادثه نخست از برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری در محور قدیم ساوه-تهران روی داد که این حادثه ۹ مصدوم بجا گذاشت که تیم‌های عملیاتی اورژانس پرندک، زاویه، مامونیه، رباط کریم و تیم امدادی هلال احمر رباط کریم جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام و ۹ مصدوم به بیمارستان رباط کریم منتقل شدند.

وی تصریح کرد: سه تن از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات وارده علی رغم تلاش تیم‌های عملیاتی و انتقال به مرکز درمانی فوت شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه عنوان کرد: حادثه دوم در محور بخش خرقان از برخورد سه دستگاه خودروی سواری روی داد که تیم های عملیاتی اورژانس مامونیه و تیم های امدادی هلال احمر رنگرز و هجیب به محل حادثه فراخوان شدند و ۶ مصدوم این حادثه به بیمارستان‌های شهید مدرس ساوه و امام رضا (ع) زرندیه منتقل شدند که یکی از مصدومان به علت شدت جراحات وارده علی رغم تلاش پرسنل عملیاتی فوت شد.