«بهرام صیدی» روز دوشنبه در این خصوص گفت: در اولین روز نوروز ۱۴۰۱ در ساعت های ۱۱:۲۸ و ۱۱:۴۹ به ترتیب دو حادثه ترافیکی در محورهای ساوه-همدان و ساوه-سلفچگان رخ داد که ۱۱ مصدوم بجا گذاشت.

وی بیان کرد: حادثه نخست برخورد پراید و پژو  ۲۰۶ با ۶ مصدوم و حادثه دوم برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با پنج مصدوم بود که تیم های عملیاتی اورژانس غرق آباد، سیلجرد و سلفچگان امداد رسانی مصدومان این حوادث را انجام دادند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه گفت: مصدومان این حوادث بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

بهرامی ادامه داد: روز گذشته نیز دو حادثه در کمتر از یک ساعت در محور آزادراه ساوه-همدان روی داد که چهار تیم عملیاتی اورژانس امداد رسانی به پنج مصدوم این حوادث را انجام دادند و متاسفانه دو تن نیز در این حوادث ترافیکی به علت شدت جراحات وارده در صحنه حادثه فوت شدند.

وی تصریح کرد: حادثه نخست که برخورد پژو و سمند بود در ساعت ۱۶:۳۹ در کیلومتر ۴۳ آزادراه ساوه-همدان روی داد که این حادثه دو مصدوم به همراه داشت که تیم عملیاتی اورژانس غرق آباد امدادرسانی به مصدومان این حادثه را انجام داد و مصدومان را جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

به گفته سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه، حادثه دوم نیز واژگونی خودروی رانا در کیلومتر ۴۰‌ آزادراه ساوه-همدان بود که در ساعت ۱۷:۱۵ به واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارش شد که سه تیم عملیاتی سیلجرد، تیم پشتیبان مستقر در سیلجرد و نوبران به محل اعزام شدند.

بهرامی افزود: سه مصدوم بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس منتقل شدند و متاسفانه ۲ سرنشین دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در همان لحظه های اولیه حادثه در دم فوت شدند.