حجت‌الاسلام «جعفر رحیمی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساوه که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد، افزود: مهمترین شرط ظهور رشد فرهنگی امت اسلامی است و برای تحقق این مهم باید به مقام مهدی شناسی یا گام معرفت مهدوی، محبت مهدوی، بصیرت مهدوی و ولایت مهدوی دست یابیم، بنابراین همه وظیفه دارند در مورد حضرت مهدی(عج) معرفت خود را افزایش دهند.

وی بیان کرد: معرفت مهدوی موجب محبت مهدوی خواهد شد و محبت مهدوی انسان را از فسق و فجور نگه می دارد، یکی از مهمترین ارتباط با حضرت مهدی(عج)، انجام واجبات و ترک محرمات است و  همه باید در زندگی در جهت کسب تقوا و معنویت تلاش کنند.

حجت‌الاسلام رحیمی به روز سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرده و افزود: امروز ما در کشور ایران به وجود سربازان گمنامی که بر پایه ایثار، فداکاری و برپایی امنیت تلاش کرده و زحمات گرانبهایی می کشند افتخار می کنیم چرا که این سازمان بنا به دلایل مختلف نتوانست از تجارب سازمان اطلاعاتی دنیا استفاده کند اما در کوتاهترین زمان ممکن توانست به یک بلوغ اجرایی، تحلیلی و فنی معقول و مناسب دست یابد.

امام جمعه ساوه بیان کرد: بخش مهمی از امنیت اخلاقی و اجتماعی و سیاسی را مدیون این سربازان گمنام و خوش نام امام زمان(عج) هستیم و امروز صیانت از منافع ملی و ارزش های مقدس نظام، حفظ انسجام ملی، اجتماعی و سیاسی کشور، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملت شریف ایران مقابله با باندها و گروهای سازمان یافته و جریانهای سود جو و انحرافی اخلاقی ، فرقه ای و کمک به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد سالم و کاهش آثار تحریم اقتصادی از مهمترین خدمات سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به رحلت آیت‌الله سید «محمدعلی علوی گرگانی» نیز گفت: خدمات فراوان این عالم وارسته به اسلام و انقلاب برای جامعه ایران اسلامی ارزشمند و اثر گذار بوده و همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

به گفته خطیب جمعه ساوه، اعدام ۸۱ نفر از شیعیان عربستان مصداق مجازات دسته‌جمعی است چرا که در حقوق بین‌الملل، اعدام‌های جمعی جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت محسوب می‌شود و علت بی‌پروایی آل‌سعود در ارتکاب به‌ جنایت و کشتار در داخل و خارج از عربستان، حمایت‌های همه‌جانبه دولت آمریکا از این خاندان و سکوت قدرت‌های جهانی در قبال پرداخت دلارهای سعودی است.

حجت‌الاسلام رحیمی افزود: در واقع، دولت سعودی از سیاست‌های کنونی آمریکا در قبال خاورمیانه به‌عنوان فرصتی بی‌نظیر برای شدت بخشیدن به‌ سرکوب مخالفان و منتقدان خود در داخل عربستان و جنایت در خارج از این کشور بهره می‌گیرد.

وی گفت: مجازات صهیونیست‌ها با ١٠ فروند موشک نقطه‌زن ایرانی انجام شده و سامانه‌های ضد موشک آمریکا باز هم در رهگیری تجهیزات ایرانی ناکام ماندند، فرماندهان سپاه بدون نگرانی از خطا رفتن و اصابت به‌افراد غیر نظامی، آنان را به‌مکان‌های واقع در نزدیکی مراکز مسکونی شلیک می‌کنند.