سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» عصر دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: پلیس به آیین چهارشنبه‌سوری نگاه امنیتی ندارد و تلاش می‌کند تا با فرهنگ‌سازی از بروز حوادث جلوگیری کند.

وی بیان کرد: خانواده‌ها باید در روزهای پایانی سال نسبت به رفتار فرزندان خود نظارت دقیق داشته باشند زیرا که همکاری و تعامل خانواده‌ها با پلیس در کاهش حوادث نقش بسزایی دارد.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه، حفظ سلامت و جان شهروندان در اولویت است  و با اخلالگران نظم، امنیت و آرامش جامعه به شدت برخورد خواهد شد.

سرهنگ عیسی آبادی بیان کرد: بستن خیابان ها و میادین، ایجاد مزاحمت، سلب آرامش و آسایش شهروندان و خسارت به اموال دولتی خط قرمز پلیس است و تمام عوامل پلیس در شب چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل خواهند بود.

وی عنوان کرد: نقاط مختلف شهر با حضور پلیس محسوس و نامحسوس و همچنین دوربین های پایش تصویری به صورت ویژه  رصد و کنترل خواهد شد و افرادی که به اتهام اخلال در نظم عمومی جامعه و آرامش شهروندان دستگیر شوند با هماهنگی مراجع قضایی تا پایان تعطیلات عید در بازداشت به سر خواهند برد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: پلیس تلاش دارد تا با آگاهی بخشی، میزان حوادث و خطرات روزهای پایانی سال را کاهش دهد.