به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «جعفر رحیمی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: اساس فعالیت رژیم آمریکا با بحران است یعنی از ابتدا با بحران‌سازی متولد شده و تاکنون تداوم یافته است.

وی ادامه داد: آمریکا با بیش از صد جنگ اصالتی، نیابتی، کودتا، فتنه، انقلاب مخملی و رنگی و انواع اقدامات سخت و نرم با حدود ۱۰۰ میلیون کشته و مجروح، خواسته تا به کدخدایی جهان برسد.

امام جمعه ساوه اظهار داشت: نمونه جدید و اخیر این بحرانسازی، جنگ اوکراین است، جنگی که اگر چه با حمله روسیه به اوکراین شروع شده اما حقیقت این است که این بحران سالهاست با پرچمداری آمریکا آغاز شده است.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه به سالروز تاسیس کمیته امداد اشاره کرد و افزود: امروز خدمات این نهاد مقدس بر کسی پوشیده نیست و کمیته امداد جزء فرهنگ و آموزه های دینی ما بوده است.

وی به روز پاسدار، جانبازان و آزادگان که نمادهای عزت و شرف و استقلال این کشور هستند اشاره کرد و گفت: غیور مردانی که با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی ناپذیر خود در عرصه های مختلف از جمله سال‌های دفاع مقدس، امنیت، آسایش و سرافرازی را در میهن، عزیز اسلامی برقرار و پابرجا کرده‌اند.