وحید بیاتلو عصر چهارشنبه پس از بازی تیمش مقابل تیم قشقایی شیراز در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما برای بازی با قشقایی شرایط خوبی نداشت و سه بازیکن اصلی تیم به دلیل مصدومیت به همراه نداشتیم ضمن اینکه مسافرت های  پی در پی موجب شده است، بازیکنان ما در این رقابت های فرسایشی خسته شوند.

بیاتلو افزود: پس از رفتن داوود مهابادی سر مربی تیم که خیلی برای تیم  زحمت کشید، سه جلسه تمرین برگزارکردیم برای همین هم مقابل تیم قشقایی در نیمه نخست خوب نبودیم و تیم میزبان بهتر از ما بازی کرد و چند فرصت گلزنی هم داشت.

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه اضافه کرد: در نیمه دوم سوار بازی شدیم و فکر کنم همراهان تیم قشقایی که در ورزشگاه حضور داشتند دلشان می خواست زود بازی تمام  شود، زیرا ما ۱۰ فرصت گلزنی ایجاد کردیم و دروازه بان ذخیره این تیم که به بازی آمد سه باردروازه تیمش را نجات داد و موجب شد یک امتیازبگیرند.

بیاتلو افزود: قضاوت داوران بازی  خوب بود و مشکلی نداشتند.

دیدار تیم های قشقایی شیراز و خوشه طلایی ساوه عصر چهارشنبه در هفته هفدهم مسابقات فوتبال دسته یک جام آزادگان در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

با پایان یافتن دور رفت این  رقابت ها، تیم ملوان انزلی با ۳۹ امتیاز قهرمان نیم فصل شد و به نظر می رسد شاگردان مازیار زارع سرمربی تیم ملوان که به قوی سپید انزلی شهرت دارد، پس از چند سال دوری از لیگ برتر عزم خود را برای صعود به سطح اول فوتبال ایران جزم کرده اند.

همچنین تیم خیبر خرم آباد  و مس کرمان هم با ۳۳ امتیاز دوم و سوم شدند.

تیم خوشه طلایی ساوه با ۲۶ امتیاز در رده ششم ایستاد و تیم قشقایی شیراز با ۲۴ امتیاز مکان نهم جدول را به خود اختصاص داد.

دور برگشت این رقابت ها از دوم اسفند ماه آغاز می شود و تیم قشقایی در این روز در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم شاهین بوشهر انتهای جدولی است.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و دوم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم های ویستاتوربین تهران با ۱۶ امتیاز، شاهین شهرداری بوشهر با هشت امتیاز و ماشین تبریز هم با پنج امتیاز در پایان نیم فصل نخست در خطر سقوط قرار گرفتند هر چند هنوز ۱۷ بازی باقی مانده است .