سرهنگ «حجت‌الله دستجانی» روز سه‌شنبه به مناسبت ایام الله دهه فجر  گفت: پیش از پیروزی انقلاب دنیا توسط ۲ تفکر و ابرقدرت اداره شده و جمعیت مسلمان آن روز فارغ از حیات سیاسی در ذیل پرچم شرق و یا غرب زندگی می‌کردند و اسلام در حاشیه بود.

وی بیان کرد: در این شرایط امام خمینی(ره) بر مبنای اسلام، حکومتی ایجاد کرد که ارائه این مدل حکومتی شرق و غرب را به واهمه انداخت زیرا که انقلاب به عنوان نهضتی مردمی برای تحقق اصول و آرمان‌هایی همچون استقلال و آزادی شکل گرفت تا ارزش‌های انسانی بر جامعه حاکم شده و انسانیتی که در شرق و غرب به یغما رفته بود، احیا شود.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه ادامه داد: با فروپاشی امپراطوری شرق، ابرقدرتی به نام آمریکا دنیا را همچون دهکده فرض کرده و خود را کدخدا دانست.

دستجانی بیان کرد: انقلاب اسلامی بستر بیداری امت‌ها و ملت‌ها را در جهان اسلام فراهم کرد و بنا بر فرموده رهبر کبیر انقلاب، انقلاب اسلامی مقدمه‌ای است تا تمدن نوین اسلامی ایجاد شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی در این مدت ۴۲ سال خدمات و دستاوردهای بسیاری داشته است اما دشمنان شگردها و نقشه‌هایی برای مصادره و انحراف انقلاب اجرا کردند.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه ادامه داد: برخی عوامل ناآگاه خدمات انقلاب را به گونه‌ای بازنمایی می‌کنند که گویی نیازی به تشکیل جمهوری اسلامی نبوده است اما باید به تاسی از بیانات مقام معظم رهبری اقدامات و دستاوردهای انقلاب را با جهاد تبیین تشریح کرد.

به گفته دستجانی، دشمنان راهبردی‌های مختلفی همچون تفرقه، تغییر اصول انقلاب، تحریف و القای ناکارآمدی نظام دینی را در پیش گرفتند اما نظام جمهوری اسلامی به برکت ایستادگی، همینه استکبار را به چالش کشیده است.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند بین قومیت‌ها اختلاف افکنی کنند و وحدت ملی را زیر سوال ببرند اما مقام معظم رهبری همچون ناخدا کشتی انقلاب را هدایت کرده و مردم نیز پای آرمان‌های انقلاب استوار هستند.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه بیان کرد: بسیج مولود انقلاب است و باید با نقش فعال خود در راستای ارائه تصویری مطلوب نسبت به آینده انقلاب تلاش کند.