«بهرام براری» روز یکشنبه در جریان بازدید از چند واحد تولیدی در شهر صنعتی کاوه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: امسال در قالب طرح تحول سازمان تعزیرات حکومتی، تشدید اقدامات نظارتی به صورت میدانی بر مراکز تولیدی، کارخانجات و مراکز عمده توزیع کالا و خدمات در دستور کار است.

وی بیان کرد: در اجرای طرح تحول با رویکرد نظارتی بازدید از مراکز تولیدی با همراهی بازرسان، ناظران اصناف انجام می‌شود و گشت مشترک با همکاری بسیج نیز جزو اولویت‌ها است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی ادامه داد: در بازدید از یکی از واحدهای تولیدکننده اقلام بهداشتی، شاهد رعایت ضوابط درج قیمت تولید بر روی محصولات و اجرای طرح شفافیت قیمت بودیم.

به گفته براری، واحدهای تولیدی با مشکلاتی همچون تامین مواد اولیه و افزایش هزینه‌ها مواجه هستند اما در راستای اجرای شفافیت قیمت باید بستر لازم فراهم شود.

وی گفت: در اجرای طرح شفافیت قیمت، سود واحدهای تولیدی نیز لحاظ می‌شود تا محصولات با قیمت عادلانه و منصفانه به دست مصرف‌کننده برسد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار در زمینه گران فروشی و مغایرت در قیمت محصولات را از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات و یا تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع‌رسانی کنند.

طرح شفافیت قیمت کالاها در استان مرکزی اجرا می‌شود